Postanowienia 2016

Pierwszy wpis i postanowienia na 2016 rok.

  1. Pozbycie się wszystkich zbędnych rzeczy (już od dawna nad tym pracuję),
  2. Nauka angielskiego (jestem w trakcie opracowywania systemu),
  3. Rozwój artystyczny, stworzenie portfolio,
  4. Powrót do niedawnej formy,
  5. Rozwój w fotografii,
  6. Poszerzanie wiedzy zawodowej,
  7. Dopracowanie organizacji czasu,
  8. Picie wody,
  9. Prawo jazdy,
  10. Studia podyplomowe (jeszcze nie wybrałam, ale mam kilka na myśli)

Wybrałam 10 kluczowych rzeczy. Mam zamiar też stworzyć tu blog tematyczny który przyda się dla zaczerpnięcia inspiracji, ale o tym wkrótce.

10

One thought on “Postanowienia 2016

Skomentuj

